• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Záslepka EGR X25XE
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
rishard123
Monday 06 April 2009 - 17:48:58 Citovat
Host
Vyzkoušel jsem tuto všude vychvalovanou záslepku na mojí 2.5 V6 r.v 96 a musel jsem jí demontovat,auto v nižších otáčkách cuká a při jízdě do kopce má tendenci plyn kolísat,bez ohledu na otáčky,motor má i nezdravý zvuk(blbě se to popisuje)má někdo podobné zkušenosti?Vypodložil jsem ten ventil z důvodu opakovaného čištění krokového ventilu od karbonu.Po demontáži podložky vše O.K.
TOMdesign
Tuesday 07 April 2009 - 14:20:57 Citovat
Uživatel #1280
Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35
Příspěvků: 572
no já teda nevím, ale mám ji tam asi dva roky a nic zvláštního nepozoruju...

Insignia ST OPC fl. /2017/

Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno

Signum 2,8 V6 turbo 184 kW


Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není
-
VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno


Anonymní
Tuesday 07 April 2009 - 14:30:52 Citovat
Host
Nemusí hned být špatná podložka, ale třeba ruce které ji namontovali, nebo může být špatný EGR ventil. __;
mates
Tuesday 07 April 2009 - 14:37:44 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
Anonymní napsal ...

Nemusí hned být špatná podložka, ale třeba ruce které ji namontovali, nebo může být špatný EGR ventil. __;

To je jedno, jestli je špatnej, když je zaslepenej, ne?
Taky jsem o tom uvažoval...

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
JardaB
Tuesday 07 April 2009 - 14:55:14 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ja to taky zkousel a zmena zadna. Tak jsem podlozku zase vyndal

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Hujer
Tuesday 07 April 2009 - 14:56:09 Citovat
Host
Soudím, že původní dotaz se týkal VB - zkontroluj si, zda nemáš prasklé svody kolem nátrubku k EGRu a také zda není prasklá vlnovcová trubička k EGRu. Já to mám zaslepené přímo na svodech i u EGRu a tu trubičku jsem úplně vyndal - Byla prasklá a svody taky.
Tomin
Tuesday 07 April 2009 - 20:14:09 Citovat
Host
Na obou Omegach dlouha leta zaslepeno a pohoda.
Zaslepim egr, vycistim volnobeznak a pak uz na nej muzes zapomenout na leta.
Lehounke kolisani tahu pozoruji kdyz je motor v zahrivaci fazi pri jizde na malo plynu do kopce. V tom bych se mohl shodovat, ale je to hodne slabe a beru to jako ficuru.
rishard123
Wednesday 08 April 2009 - 16:51:26 Citovat
Host
Špatnej EGR samozřejmě nemám,podložka je pecková práce z hliníkovýho profilu.Dotaz se týkal VB,myslím,když jsem nad tím přemýšlel tak myslim,že má pravdu zřejmě autor příspěvku s prasklými svody,zkontroluju to a dám vědět,ještě jeden dotaz bych měl a to je emise,projdu na emisích s touto podložkou?
Tomin
Wednesday 08 April 2009 - 17:21:36 Citovat
Host
Ja uz dvakrat prosel v poho.
Hujer
Wednesday 08 April 2009 - 19:59:47 Citovat
Host
Kdybys na těch zadních svodech hledal prasklinu, tak tady máš inspiraci. Soudruzi v NDR někde udělali chybu a tohle je výsledek. Když se to zavaří nerezovou elektrodou a odstraní se vlnovcová trubička k EGRu (pochopitelně je to nutno na obou koncích zaslepit) už to nepraskne. Je to únavový lom způsobený chvěním příliš nepodajné trubičky (ta obvykle praskne taky) a vsadím si na to, že to postihne dřív nebo později každou VB, pokud to dodatečně (Po roce 1999) neupravili.
Obrázek : Odkaz

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1404 sec,0.1085 z toho dotazů.