Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Záslepka EGR X25XE |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
rishard123 |
| ||
Host | Vyzkoušel jsem tuto všude vychvalovanou záslepku na mojí 2.5 V6 r.v 96 a musel jsem jí demontovat,auto v nižších otáčkách cuká a při jízdě do kopce má tendenci plyn kolísat,bez ohledu na otáčky,motor má i nezdravý zvuk(blbě se to popisuje)má někdo podobné zkušenosti?Vypodložil jsem ten ventil z důvodu opakovaného čištění krokového ventilu od karbonu.Po demontáži podložky vše O.K. | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | no já teda nevím, ale mám ji tam asi dva roky a nic zvláštního nepozoruju... Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Nemusí hned být špatná podložka, ale třeba ruce které ji namontovali, nebo může být špatný EGR ventil. __; | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Anonymní napsal ... Nemusí hned být špatná podložka, ale třeba ruce které ji namontovali, nebo může být špatný EGR ventil. __; To je jedno, jestli je špatnej, když je zaslepenej, ne? Taky jsem o tom uvažoval... Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ja to taky zkousel a zmena zadna. Tak jsem podlozku zase vyndal Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Hujer |
| ||
Host | Soudím, že původní dotaz se týkal VB - zkontroluj si, zda nemáš prasklé svody kolem nátrubku k EGRu a také zda není prasklá vlnovcová trubička k EGRu. Já to mám zaslepené přímo na svodech i u EGRu a tu trubičku jsem úplně vyndal - Byla prasklá a svody taky. | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Na obou Omegach dlouha leta zaslepeno a pohoda. Zaslepim egr, vycistim volnobeznak a pak uz na nej muzes zapomenout na leta. Lehounke kolisani tahu pozoruji kdyz je motor v zahrivaci fazi pri jizde na malo plynu do kopce. V tom bych se mohl shodovat, ale je to hodne slabe a beru to jako ficuru. | ||
| |||
rishard123 |
| ||
Host | Špatnej EGR samozřejmě nemám,podložka je pecková práce z hliníkovýho profilu.Dotaz se týkal VB,myslím,když jsem nad tím přemýšlel tak myslim,že má pravdu zřejmě autor příspěvku s prasklými svody,zkontroluju to a dám vědět,ještě jeden dotaz bych měl a to je emise,projdu na emisích s touto podložkou? | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Ja uz dvakrat prosel v poho. | ||
| |||
Hujer |
| ||
Host | Kdybys na těch zadních svodech hledal prasklinu, tak tady máš inspiraci. Soudruzi v NDR někde udělali chybu a tohle je výsledek. Když se to zavaří nerezovou elektrodou a odstraní se vlnovcová trubička k EGRu (pochopitelně je to nutno na obou koncích zaslepit) už to nepraskne. Je to únavový lom způsobený chvěním příliš nepodajné trubičky (ta obvykle praskne taky) a vsadím si na to, že to postihne dřív nebo později každou VB, pokud to dodatečně (Po roce 1999) neupravili. Obrázek : Odkaz | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |